Rejtélyes kecskeméti Mercedeseket videóztak le a Nürburgringen
Módosított lökhárítók, bukókeret és érdekes fütyülő hang jellemezte a két autót.
Módosított lökhárítók, bukókeret és érdekes fütyülő hang jellemezte a két autót.
A stuttgartiak csúcsmodelljéhez még a zsebkendőtartó, a párnák, plédek is csillagosban rendelhetők. Persze a biciklitartó talán még szokatlanabb egy ilyen kategóriájú autón.
Egyre másra jönnek a fotók a Mercedes CLA-ról. Most már szinte leplezetlenül látható a kupéformájú szedán.
Az állam 200 millliárdot bukott az első évben a nyugdíjvagyon "kezelésén", ami aligha keltett nagy reklámot az állami rendszerbe való visszatérésnek. Csütörtökön világra szóló csinnadrattával avatták volna a Mercedes gyár kecskeméti egységét, amennyiben "jó hírünket" addigra már nem Schmitt Pál keltette volna a világban. A hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
Több mint 10 ezer új munkatársat tervez idén alkalmazni, főként bérelni a Daimler; a létszámnövelés egyebek között a cég magyarországi üzemét is érinti.
Pervesztes lett az a hét felperes, akik a Kecskeméten épülő Mercedes gyár területének egykori tulajdonosaként pert indított a vele opciós szerződést kötő Best Invest Projekt Hungária Kft. tulajdonosai ellen, mert a bíróság szerint a két fél közötti szerződés megkötésénél nem történt törvénytelenség. A Bács-Kiskun Megyei Bíróság kedden hirdetett ítéletet a perben.
A Daimler a német Dürr vállalatot bízta meg a kecskeméti Mercedes gyár fényező üzemének megépítésével – közölte a Daimler szóvivője hétfőn. A Dürr szóvivője „kétszámjegyű millió eurós” megrendelési összeget említett.
Frank Klein veszi át a mai naptól az új kecskeméti személygépkocsigyártó-üzem felépítésének irányítását, valamint a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. ügyvezető posztját. Michael Frieß, a gyár korábbi vezetője az előkészítő és tervezési szakasz lezárása után személyes okok miatt kérte áthelyezését.
A magyar gépjárműipar nehéz helyzetben van: a magyar gyártók és beszállítók szolgáltatásai iránti kereslet mind belföldön, mind külföldön erősen visszaesett a válság miatt. Fellendülésre csak középtávon lehet számítani. Legfontosabb, hogy erősödjön a beszállítói ipar, és a magyar vállalatok kiépítsék saját kutatás-fejlesztési tevékenységüket – ez volt az egyik lényeges következtetése a magyar gépjárműipar aktuális helyzetéről szóló, a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary, ITD Hungary, valamint a Noerr & Társai nemzetközi ügyvédi iroda által szervezett konferenciának.